Bolu'da bir depoda çıkan yangın söndürüldü

Bolu'da bir depoda çıkan yangın söndürüldü

Bolu'da bir depoda çıkan yangın itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü.Merkeze bağlı Karaköy Mahallesi'nde Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi yol güzergahı üzerinde bulunan bir depoda henüz bilinmeyen bir nedenden dolayı yangın çıktı.İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi.Depoda başlayan ve kısa sürede büyüyen yangın itfaiye ekiplerinin müdahalesiyle söndürüldü.Yanan depoda iş makinesinin de yardımıyla soğutma çalışması sürüyor.Kaynak: AA / Mehmet Emin Gürbüz İtfaiye Güncel Bolu

İlgili diğer haberler

Bolu'nun hayırsever iş insanı İzzet Baysal, "Şükran Günleri" etkinlikleriyle anılıyor
Anadolu Otoyolu'nda kamyon ile tırın çarpışması sonucu 1 kişi yaralandı
Bolu'da "6. Ulusal Aşçılık Kampı" protokolü imzalandı
Yeni Emniyet Müdürü kim oldu, EGM Yeni Emniyet Müdürü Ali Fidan kimdir?
Milli Savunma Bakan Yardımcısı Ayhan: Çelik Kubbe'nin dünyada eşi benzeri yoktur
Bolu'da "Gezici Müzik Atölyesi" gala programı düzenlendi