Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkmenistan'a gitti

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Türkmenistan'a gitti

CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN, RESMİ TÖRENLE KARŞILANDI

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 'Uluslararası Barış ve Güven Forumu'na katılmak üzere Türkmenistan'ın başkenti Aşkabat'a geldi. Erdoğan, Aşkabat Uluslararası Havalimanı'nda Türkmenistan Halk Maslahatı Başkanı Gurbanguli Berdimuhamedov, Türkmenistan Bakanlar Kurulu Başkan Yardımcısı Mammethan Çakıyev ve Türkiye'nin Aşkabat Büyükelçisi Ahmet Demirok ile diğer ilgililer tarafından resmi törenle karşılandı.

İlgili diğer haberler

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz, yarın Türkmenistan'a gidecek
Cevdet Yılmaz: 5 milyar dolar ticaret hedefine hızla ulaşacağız
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz, Aşkabat'ta Dünya Türk İş Konseyi Toplantısı'nda konuştu Açıklaması
Cevdet Yılmaz Türkmenistan'a Resmi Ziyarette Bulundu
Cevdet Yılmaz Türkmenistan'da
Orta Koridor artık alternatif değil, zorunlu tercih
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz, Türkmenistan Bakanlar Kurulu Başkan Yardımcısı Ataguliyev ile görüştü