Fenerbahçe, hazırlıklarını sürdürdü

Fenerbahçe, hazırlıklarını sürdürdü

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına Topuk Yaylası Tesisleri'nde devam ediyor.Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleşen günün ilk idmanı salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı.Ardından sahada ısınma, çabukluk, koordinasyon, dar alanda pas çalışmaları yapan ekip, antrenmanı bireysel çalışmalarla tamamladı.Sarı-lacivertliler, hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı antrenmanla devam edecek. - İSTANBULKaynak: İhlas Haber Ajansı Topuk Yaylası İsmail Kartal Fenerbahçe Antrenman Futbol Yaşam Spor

İlgili diğer haberler

Beşiktaş, yeni sezonda Euroleague'de mücadele edecek
Ümit Milliler, Takımı hazırlık maçında Yunanistan'a mağlup oldu
Çakmak'tan Kahta Gazeteciler ve Yazarlar Cemiyeti'ne ziyaret
Anne Antalya'da kızı Kocaeli'de ter döktü: Görüntülü aramada heyecanlı bekleyiş
Bir istediler, üçüz bebek sahibi oldular: Cumhurbaşkanımızın çağrısını dinledik
VNL Legacy Court, Ankara'da açıldı