Kocaeli'de kontrolden çıkan otomobilin kafeteryaya girdiği kazada 2 kişi yaralandı

Kocaeli'de kontrolden çıkan otomobilin kafeteryaya girdiği kazada 2 kişi yaralandı

Kocaeli'nin İzmit ilçesinde kontrolden çıkan otomobilin kafeteryaya girmesi sonucu 2 kişi yaralandı.Ömerağa Mahallesi Şahabettin Bilgisu Caddesi'nde seyreden M.Ö.idaresindeki 45 AUT 070 plakalı otomobil, kontrolden çıkarak tramvay yolu üzerindeki bir kafeteryaya girdi.Kazada sürücü ile kafeteryadaki ismi öğrenilemeyen müşteri yaralandı.İhbar üzerine bölgeye sağlık, itfaiye ve polis ekibi sevk edildi.Sağlık ekiplerince ilk müdahalesi yapılan yaralılar, Kocaeli Devlet ile Kocaeli Üniversitesi hastanelerine kaldırıldı.

Kaza anı iş yerinin güvenlik kamerasınca kaydedildi.Görüntülerde, otomobilin kafeteryaya girmesi ve çarpmanın etkisiyle içerideki eşyaların savrulması yer aldı.Kaynak: AA / Tahir Turan Eroğlu Güvenlik Kocaeli Güncel Kaza

İlgili diğer haberler

Kocaeli'deki 3 kişinin öldüğü silahlı saldırıda 2 zanlı daha tutuklandı
Kocaeli'de bir evde ruhsatsız silah ve uyuşturucu ele geçirildi
Kocaeli'de yenidoğan bebeği olan aileye silah çektiği iddia edilen şüpheli gözaltına alındı
Kocaeli'de kahvehanede kumar oynatan kişi hakkında adli işlem
Kocaeli'de kumar oynayan 7 kişiye 81 bin 228 lira idari para cezası verildi
Kocaeli'de sürat pateni sporcuları anneler gününü buz üstünde kutladı