Türkiye, Türkmenistan'dan 20 yıl boyunca 300 milyar metreküp gaz almayı hedefliyor

Türkiye, Türkmenistan'dan 20 yıl boyunca 300 milyar metreküp gaz almayı hedefliyor

Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkmen gazında 20 yıl boyunca her yıl 15 milyar metreküp olmak üzere toplamda yaklaşık 300 milyar metreküplük hacmin hedeflendiğini bildirdi. Bayraktar, Türkmenistan ziyareti kapsamında enerji işbirliği alanında yapılan görüşmeleri değerlendirdi.

İlgili diğer haberler

Bakanlardan 'Birlikte Güçlüyüz' paylaşımı
Bakan Bayraktar, Sıfır Atık Forumu'nda enerji verimliliğinde uluslararası işbirliği çağrısında bulundu Açıklaması
GÜNDEM ÖZETİ / 3 Haziran 2026
Bakan Bayraktar: Enerji bağımsızlığı 86 milyonun kızıl elması
GÜNDEM ÖZETİ / 7 Haziran 2026
Gabar'da Cumhuriyet tarihinin en büyük petrol rezervi keşfedildi
Bakan Bayraktar: Enerjide bağımsızlık 86 milyonun kızıl elmasıdır