Muharrem ayı dolayısıyla Yozgat'ta vatandaşlara aşure ikram edildi.Sivas Vakıflar Bölge Müdürlüğünce Çapanoğlu Büyük Cami avlusunda cuma namazının ardından düzenlenen programda vatandaşlara aşure dağıtıldı.Etkinlik kapsamında hazırlanan 750 kişilik aşure, camiden çıkan vatandaşlara ikram edildi.Vatandaşlar, aşure ikramı dolayısıyla emeği geçenlere teşekkür etti.Kaynak: AA / Ömer Ertuğrul Yerel Haberler Muharrem Ayı Kültür Sanat Gastronomi Yozgat Güncel Yaşam Cami
